Dağların zirvesinde futbol oynuyorlar

– Dağların zirvesinde futbol oynuyorlar

Gümüşhane’nin Palan ilçesinde mevcut stadyumu görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyor

Sporcuların yegâne sıkıntısı stadyum dışına revan topu topu hoşgörüsüz tebliğ etmek

GÜMÜŞHANE – Gümüşhane’nin Palan ilçesinde dağların üzerine yapılan Kürtün Stadyumu görenleri şaşırtıyor. Bolivya ve İsviçre’nin faziletli kesimlerindeki statlara çokça mümasil stadyumdaki bildirme iri külfet tümden kaçtığında vurdumduymaz bildirmek.

Toyluk ve Spor Bakanlığı tarafından ilçede hareketli tamam vatandaşların hizmetine sunulan stadyum büklüm büklüm yollarla ulaşılması ve manzarasıyla ilgi çekerken alelhusus üniversite gençliğinin demet gösterdiği stat İsviçre’deki Ottmar Hitzfeld stadyumuna benzetiliyor.

Engebeli araziye topluluk ilçenin Köyiçi Mahallesi, Düzhozan Mevkiindeki benzeri tepenin üzerinde yapılan ve 2020 yılında hizmete giren stat kıvrım kıvrım yollarıyla görenleri şaşkına çevirirken, manzarasıyla birlikte namına hayran bırakıyor.

İsviçre’da meydan düzlük FC Gspon isimli bando marifetiyle makbul Ottmar Hitzfeld Stadyumuna benzerliğiyle özen çeken Palan stadında futbol oynayan sporcular üstelik bu paralellik dolayısıyla FC Gspon takımını Kürtün’e davet ederek ülfet maçı kundaklamak istediklerini söyledi.

“Yükseklikten âlem akciğerlerimiz henüz bereketli çalışıyor”

FC Gspon takımını Palan’e nida eden Hasan Çavuşoğlu, ” Karadeniz’üstelik vadi kayran olmadığı için dağlık bire bir alandayız. Bu nedenle ayak topu aldatmak için bu stadı kullanıyoruz. İsviçre’nin Gspon takımı varmış yine benzeri şekilde dağlık tıpkı alanda oturmuş müptedi aynı kulüp. Onları dahi buraya nida ediyoruz. Onlarla futbol oynamak isteriz. Solunum sıkıntısı olmadığı sürece maslahat olmuyor. Ferah Ferah oynayabiliyoruz. Bizim üzere avantajlı. Tığ buralarda oynadığımız üzere akciğerlerimiz henüz mebzul çalışıyor” dedi.

“Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz amma burası Palan”

Statta maç oynandığı esnada bazen sis çöktüğünü ve tek husus göremediğini söyleyen Palan MYO ekol takımı kaptanı Ayhan Yılmaz ise “Antrenmanlarımızın çoğunu burada gerçekleştiriyoruz. Çok kulüpte oynadım amma bu kadar yükseklikte tıpkı stat görmedim. Atmosferi ve havası çokça güzelce. Bulutların üstünde oynuyoruz, zaman zaman sis kapatıyor sahayı ayn gözü görmüyor. İsviçre’de mevcut Ottmar Hitzfeld stadı ile üstelik tıpkısı. Benzeri orada bire bir burada var herhalde apayrı bilmiyorum. Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz amma burası Kürtün ve elan dolgunca” ifadelerini kullandı.

“Bir Tane sıkıntımız külliyen kaçtığında köylü tebliğ etmek oluyor”

Alıştırma yaparken kendisini bulutların içre bulduğunu anlatan Oğuzhan Ataş da “Adana Çukurova’bile düzlük arazilerde maç yapıyorduk amma buraya geldik dağın zirvelerine stadyum yapmışlar. Şu zaman bulunduğumuz yassı dereden 1000 metre yukarıda. Yaylalarla sınırız, bulutların ortamında antrenman yapıyoruz. Tabiat harikası çok adamakıllı bir vadi. Tek sıkıntımız top kaçtığında hoşgörüsüz vermek oluyor. Gspon takımını buraya davet ediyoruz, gelsinler bire bir maç yapalım, burayı lansman gezdirelim” diyerek konuştu.